wtorek, 8 maja 2018

Summer packing Shein

Hejo Kochani! Niedłgo będe się pakować na swoje wakacje. W końcu ! Już tak się nie mogę doczekać wygrzewania na słoneczku :) Aczkolwiek będe bardzo tęsknić za tigerkiem naszym :( Moim Kochanym słodziaszkiem ! Pokażę Wam moje must have, które wezmę ze sobą na wakacje. W mojej torbie znjadzie się na pewno 7 strojów kąpielowych. A co tam ! Codziennie ubiorę inny hahaha :) Klapki są ważną częścią, aby udać się basen lub też na plażę. Oczywiście plecak lub torba będzie mi towarzyszyć w samolocie. Jeżeli chodzi o ubiór to jak zawsze tshirt i shorty będą mi mile towarzyszyc. Przy takim słońcu ważne jest aby mieć dobre okulary i kapelusik . No i teraz chyba autentycznie idę się pakować !



4 komentarze:

  1. Bardzo lubię tego typu klapki/ laczki, mam dwie pary ale pewnie moja kolekcja się powiększy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestawik na wakacje :) ostatnio pokusiłam się o kapelusik, na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy, szczególnie strój kąpielowy i szorty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)