wtorek, 13 lutego 2018

351. Rosegal Haul

Witajcie Moi Kochani! Moje słodkie Perełki! Dziękuję, że trzymaliście kciuki za niedziele ! Wszystko się udało pomyślnie i jedziemy dalej! Ale nie o tym dzisiaj będe pisać, lecz o paczce, którą zamawiałam z Rosegal. Zapraszam Was serdecznie na mój Haul!

Pędzle do nail Art 
Muszę Wam się tutaj pryznać, że doznałam niezłego szoku kiedy te pędzle przyszły do mnie ! Ich jakość na prawdę mnie zachwyciła i już udało mi się zrobić parę wzorków nimi na paznokciach i Kochani , mówię tu otwarcie, że jeśli szukacie odpowiednich pędzli do Nail Arta to zdecydowanie postawcie na te .



Skarpetki Jednorożec
Wy to Kochani wiecie że z Chin to ja ciągle zamawiam te skarpetki hahaha ! Po raz kolejny wziełam sobie Jendnorożce. Uwielbiam te skarpietki mimo że po praniu tracą już soczystość kolorów.


Nail Art Gems
Kochani te Gemsy kupiłam sobie z myślą o zdobieniach. Dekoracje są piękne, ale bardzo duże i jeszcze nie wiem jak je w ogóle umowcować na paznokciu . Do tego zamówiłam sobie dwa koła z małymi cyrkoniami na paznokcie. Ich jakość jest świetna i są cudowną odobą w mani!




Moon Choker
Kupiłam ten choker żeby zapełnić zamówienie. Jestem z niego zadowolona bo uwielbiam motyw księżyca który jest mi bliski :)

Święcaca poduszka 
I ostatnia rzecz to poduszka, która najbardziej mi się podoba z tego zamówienia! Jest świetna ! Na Instastory mieliście okazje zobaczyć jak słodko i uroczo zmienia kolory. Poduszka ma dwa mody ustawienia światła. Jest ona bardzo relaksujące. Poduszka godna polecenia do każdego pokoju nie tylko dziecięcego :)



Jestem ciekawa czy coś wpadło Wam w oko w tym zamówieniu. Dajcie znać koniecznie :* Buziaki Kochani !


39 komentarzy:

  1. Swiecaca poduszka bardzo mi sie podoba. Kupie taka corci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana poduszki mam dwie - bo błękitną zamówiłam dla syna i córka mu zabierała więc wzięłam żółtą dla niej. W środku masz kabelek który możesz podłączyć pod np mp3 lub telefon i słuchasz sobie muzyki - ma wbudowany głośnik.
    Gemy na pazurki mam i mam ten sam problem. Niektóre są większe jak moja płytka paznokcia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta świecąca poducha 😁 wiesz że ja uwielbiam błyskotki wiec czekam na dzieła z nimi 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jakie słodziutkie są te skarpetki i poduszeczka. urocze !

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ozdoby i pędzelki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne zamówienie zrobiłaś :) pędzle mi się spodobały i ta podusia słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taki zestaw pędzli w Hebe kupiłam :) bardzo przydatny i fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne i jak widać godne polecenia zakupione przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pedzelki i zdobienia do paznokci super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle wyglądajawna profesjonalne

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw pędzelków z przyjemnością bym wypróbowała. Świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zamowienie! Widze ze znalazlas killa ciekawych rzeczy ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. ach te jednorożce, fajne sa i słodkie
    pędzle tez mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta poduszka i mam ochotę zamówić taką córce

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiła mnie ta podusia! Widziałam ją w akcji na story na Instagramie i ja ją chcę! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzelki sprawiają naprawdę dobre wrażenie, przypadłby mi się taki zestaw. Te duże ozdoby to pewnie do zatopienia w żelu, jestem ciekawa jaki manicure z nimi ostatecznie stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skarpetki z jednorożcami są fantastyczne 💜 💜 💜

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że czuję się mocno zaintrygowana poduszką! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszka mnie najbardziej urzekła z całego zamówienia :). Nie mniej jednak pozostałe rzeczy są świetne. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pędzle do makijażu z podobnego, chińskiego sklepu (Rosewholesale) i jakość jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
  22. Angeliko! Mnie bardzo się podobają te świecidełka i poduszka, Reszta też jest Ładna - Kochana Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. no poduszka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile ślicznych rzeczy! Te skarpetki są przesłodkie i podusia cudna:)
    Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka urocza i słodziutka poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie fajne skarpetki! I ta podusia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. te pędzelki prezentuja się bardzo bardzo fajnie :-) - ta poduszeczka jest super cute

    OdpowiedzUsuń
  28. Widziałam tą poduszkę u Ciebie na Instastory - jest prześwietna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś zamówiłam podobny zestaw pędzli ale do malowania kubków ;) 13,76 2,50 3,61 klik poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej ta świecąca poduszka jest bardzo urocza! Nie wiedziałam, że można kupić cos tak fajnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Skarpetki z jednorożcem są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo ciekawych różności poduszka gwiazdka bardzo milusia :))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pędzle i dodatki do nail wyglądają naprawdę bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ładne rzeczy zamówiłaś :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)