poniedziałek, 3 kwietnia 2017

{244} Colorful LO Scrapbooking

Witajcie Moje Kochaniutkie! Jak się miewacie? Ja bardzo dobrze, dochodzę do siebie powoli, ale wszystko dobrze prognozuję. Już tak nie wiele zostało do naszego Ślubu , więc trochę zaczełam wariować. Myślałam, że mnie to nie dopadnie, a jednak się myliłam. Stałam się wypisz wymaluj Bridezillą hahah! Jestem perfekcjonistką w wielu aspektach życiowych i boję się liczyć na kogoś , dlatego troszkę panikuję, w końcu mam prawo bo to mój najważniejszy dzień w życiu hihi :)
Ostatnio mamy przepiękną pogodę. Jestem w kompletnym szoku bo przez 9 lat jak tu mieszkam nie widziałam tyle słońca! Jesień była piękna i złota, zima bez śniegu i słoneczna. Początek roku zaczął się deszczowo, ale przyszło do nas Wiosenne powietrze i klimat w pełnym słońcu. Aż trudno mi uwierzyć, że to nadal Irlandia. Razem z Szymciem korzystamy ze słoneczka jak tylko się da. Jeździmy na pikniki, spacery, nad jezioro, a dodatkowo Pączuś jeździ na kolażówce. Czerpiemy energię ze słoneczka pełną parą. Ponieważ tyle pięknych kolorów nas otacza i jestem w tak ciepłym kolorowym nastroju, stworzyłam pracę kipiącą kolorami. Zapraszam

Hello my Dearest! How are you? I am feeling fine, slowly getting better. I cannot believe that only so little left to my Wedding Day. Also I cannot believe that I have turned to a Bridezilla. I really thought that is not gonna happen to me hahah . I am a perfectionist and I Love to do everything by myself and this time I have to rely on someone else and that is what freaks me out! 
Recently We have got so beautiful weather! We only had few rains in March but other than that starting from Fall We have got a gorgeous sun in the sky and I feel so Spring and Summery! I Have created a Lovely colourful Scrapbooking Layout.We totally use the sun and I hope you will find some sun in my LO .






Swoje LO zgłaszam na wyzwanie w :

Szufladzie>>>>>KLIK



Do stworzenia mojego LO użyłam moich ulubionych produktów od DecoArt 
To create this Scrapbooking Layout I used my favourite DecoArt products :) 








Ostatnio Mój Pączuś zabrał mnie w piękne miejsce, mały wodospad, gdzie urządziliśmy sobie pikinik. Uwielbiam takie chwile!
Dodatkowo dzielę się z Wami nowymi pazurkami, zdjecie niestety nie oddaję piękna tych małych drobinek ,które cudne się mienią.
Recently my Other Half took me into a gorgeous place- it was little Fall where We had our picnic beside. I Love those moments!
I also wanted to show you my newest Gel Nails, pic doesn't really show how glittery they are , but I just Love them!



A teraz uciekam spać Perełki, jutro do Was zajrzę :* Buziaczki
I am off to bed now Dears x I am gonna check your blogs tomorrow , Kiss xxx 


67 komentarzy:

  1. Praca prześliczna ,pełną kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca!
    Mega kolorowa i radosna :-)
    Pozdrawiam wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mówisz że wariujesz przed ślubem? Ciekawe czy ja też będę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i kolorowa praca. :) miejsce na piknik super! Fajne sa takie chwile:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała, wiosenna praca :) Dużo barw, pięknie połączonych :) Oj jak zazdroszczę Wam takich wypadów, u mnie niestety bardzo dużo pracay, nie tylko zawodowej, ale i przy domu, wiadomo jak to na wiosnę wszystko trzeba zrobić i w ogródku i na polu a do tego dochodzi praca hobbistyczna i całe dnie bez chwili wytchnienie :) Pazurki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda jest cudowna w tym roku wiosna zaczęła się wcześniej:) Ja w dniu swojego ślubu byłam zestresowana na maksa -pazurki cudne a praca cudowna buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam wszystko co tworzysz,pazurki są mega piękne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ty uroczo na niego mówisz :) będę trzymać kciuki aby wszystko z weselem wypadło jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szymciu, fantastyczna praca jak zawsze! ;)
    Pozdrawiam buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorowo tu dziś u Ciebie jak kolorowo na dworze się robi :D Praca jest po prostu piękna i przyciaga mój wzrok. Sama bardzo bym chciałą skorzystac więcej z pogody i troszkę pojeździć na jakieś spacery, wycieczki, czy co tylko.., nie mam neistety z kim :( pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  11. praca śliczna :) pazurki również bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca bardzo piękna i świetna kolorystycznie. Trzymam kciuki za wyzwanie.
    Gratuluję Wam takiego miłego wypadu.
    Pozdrawiam Cię wiosennie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i super paznokcie. Twoja praca zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny jest! Uwielbiam to szaleństwo kolorów :)
    Fajnie, korzystajcie z pięknej pogody, ile się da!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca! Korzystajcie ze słoneczka i łapcie promyki szczęścia:)
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, wiosenne LO, które bucha ferią kolorów, super Szymciu :))
    Nerwy przed ślubem są zrozumiałe, ja też przez to przechodziłam. Nigdy tak się nie denerwowałam jak w dniu ślubu, nawet na obronie pracy magisterskiej, nie było tle nerwów :)
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O cholercia ! A ja taki nerwus jestem to pewnie dopiero petarda ze mnie będzie hahah :* Buziaczki Kochana

      Usuń
  17. Jak zwykle Szymciu jest co u Ciebie podziwiać:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Praca piękna ma wszystkie kolory Ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w weekend też było ładnie i ciepło, pobiegałam, posiedziałam w lesie wygrzewając się razem z żabami w słoneczku i podwędziłam się przy ognisku :)
    Layout ma piękne kolory, mam nadzieję, że nastrój u Ciebie też barwny, pozytywny.Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  20. To ile zostało do ślubu?
    Praca jak zwykle świetna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna praca w przepięknej, żywej kolorystyce! Bardzo mi się podoba!:)
    Pazurki wow! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie piekne LO , kolorowo i radosnie, wiosennie! Pozdrawiam Cię Szymciu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Angeliko kochana,To że się denerwujesz przed ślubem to jest normalne, Każdy chce w tym dniu wypaść jak najlepiej i dlatego się boi czy to wszystko się uda, Ale na pewno wszystko będzie dobrze więc nie potrzebnie się denerwujesz.
    piknik mieliście wspaniały, A praca jest ładna i kolorowa - Pozdrawiam Cię bardzo Cieplutko i trzymaj się, buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Krysiu za te ciepłe słowa, dałaś mi dużo otuchy a tego ostatnio bardzo potrzebuję. Całuję Ciebie :*

      Usuń
  24. Wspaniała praca!!! Super kolorki!!!
    Paznokcie śliczne!!
    A nerwy przed ślubem - to chyba nieuniknione :)

    OdpowiedzUsuń
  25. widać że kochasz mix media i to z wzajemnością:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fajnie "naciaprałaś", w końcu wiem o co w tym chodzi, jak sam spróbowałam :-)
    Tez lubię takie fajne zakątki, super że odwiedzacie takie miejsca zamiast siedzieć w domu.
    Trzymam kciuki , żeby wszystko Ci się super udało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks a lot :D

    OMG you always have the best DIY's :o So incredible!
    Btw, In love with your tattoos <3

    NEW COOKING POST | 3 Steps (only) to an amazing RED FRUITS CHEESECAKE
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo barwna praca, taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna, kolorowa praca :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcie kochani :) Śliczna z Was para młoda :D A te twoje prace są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. praca niesamowita.. aż sie zawiesiłam przy niej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Miejsce przepiękne- nie ma to jak wykorzystać piękną pogodę na taka wyprawę. A Twoja praca jak zwykle cudowna.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. no no,świetna praca. Prawdziwa z Ciebie artystka :>

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała z Ciebie artystka, ten scrap wygląda super <3
    już się nie mogę doczekać zdjęć z Waszego ślub i ogólnie jestem myślami z Tobą podczas tych wszystkich przygotowań! Na pewno się stresujesz. Już tak niewiele został, ale ten dzień będzie najwspanialszy i wyjątkowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana Moja :*:*:*Bardzo Dziękuję :*

      Usuń
  35. what a great post, kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, niesamowity blog! bardzo, bardzo kreatywny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Praca prześliczna. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna, energetyczna praca Szymciu.
    Jestem pewna, że wszystko starannie przemyślałaś i wszystko się uda tak jak sobie wymarzyłaś. Przesyłam wiosenne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  39. kochana świetna praca misterna;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow! u Cb kolejne dzieło sztuki! ;) pewnie już Ci to mówiłam ale masz talent dziewczyno ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  42. przecudna praca jak zawsze, a co do ślubu, to tak, tak, masz prawo panikować :* Kochana wszystko będzie dobrze, a Ty będziesz na pewno przepiękną panną młodą -aż się nie mogę doczekać foteczek <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna praca, zachwycające kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Praca piękna, kolorowa - -mnie tez na kolor nosi, więc wiesz może to związane z wielkimi życiowymi zmianami? Cieszę się, że jesteś szczęśliwa - bo to bardzo ważne! Nie stresuj się, zobaczysz wszystko pójdzie świetnie i delektuj się przygotowaniami do Tego dnia! Buziaki ogromne dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  45. Przecudowne dzieło! :) zachwycam sie ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  46. pracą jak zwykle jestem oczarowana. Patrzę i podziwiam :) cudowne są te robótki, Szymciu! :) :*
    a co do ślubu- wcale się nie dziwię. Na pewno jest to wielkie przeżycie! :)
    miejsce na piknik mieliście świetne :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Szymciu Kochana !!! Jaka wspaniała ta Twoja praca !!!
    Te kolory,piórka,dodatki...echhh....No CUDEŃKA !!!!
    Trema przed ślubem to rzecz normalna i dziwiłabym się,gdyby Cię nie dopadła ;) Ale na pewno wszystko będzie dobrze za co ja oczywiście mocno trzymam kciuki !!! A pazurki masz urocze :)
    Buziaki Angeliko :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem zauroczona Twoją pracą,tworzysz cudeńka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Praca faktycznie mega pozytywna i kolorowa :)
    U nas też na chwile wyszło słońce :) Ale przez pracę nawet nie mam czasu wyjechać na chwile i cieszyć się tymi promykami słońca ...

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniała praca!!! Piękne kolorki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Zanim przeczytałam posta,to od razu mi przyszło do głowy, że praca bardzo energetyczna. Dobra robota:) U mnie też już słonecznie i ciepło i pogoda dobra jest na spacerki.
    Obyś jak najmniej się stresowała. Zobaczysz, na pewno będzie wszystko super i będziesz miała piękne wspomnienia. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudna praca. Świetnie oddaje klimat wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudnie kolorowa praca! I te mieniące mgiełki...

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudna, energetyczna praca!!!!
    Wesołej Wielkanocy Perełko!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudeńko! Fantastyczne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Prawdziwa feeria barw! Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna praca ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)