wtorek, 8 kwietnia 2014

{52}Koszyczek i wazon metoda Decoupage

Witam serdecznie wszystkich :)
Chcialabym na sam poczatek podziekowac wszystkim, ktorzy mnie odwiedzaja. Moj blog zostal juz powyzej 6000 wyswietlony. Dolaczyly do moich obserwatorow Kochane Perelki co mnie bardzo cieszy :) Witam was serdecznie i mam nadzieje, ze zostaniecie na dluzej. Postanowilam troche 'posprzatac' swoj blog i troszke go ulepszyc do tego postanowilam go porpawic wizualnie by bylo wam przyjemnie ogladac mojego bloga. Mam nadzieje, ze mi sie udalo i z przyjemnoscia tutaj teraz wchodzicie. Jesli sa jakies mankamenty to prosze mnie powiadomcie bo nie chce by wam cos sie zacinalo.Jeszcze mam do was prosbe, mozecie mi powiedziec czy w sytuacjii kiedy dodajecie pod mojego posta komentarz wlacza wam sie okienko weryfikacyjne z kodem? Bo usunelam go by latwiej sie dodawalo komentarze, ale nie wiem czy jest tak w praktyce. Dajcie znac kochane :)
Tak juz tylko po krotce powiem bo juz sie widze rozpisalam.... Swoje strony, banerki i zdjecia po lewej z aktualizowalam i bede aktualizowac by przekierowywalo was bezposrednio do danych postow.Juz koniec mojej paplaniny! Dzisiaj wam pokaze jak zrobilam koszyczek i wazon metoda Decoupage.




Moja sasiadka Ania byla zachwycona moimi wytworami i bardzo chciala, zebym jej cos zrobila metoda decoupage. Bardzo mi milo bylo i z wielka checia postanowilam jej przerobic stary wybladly koszyk i bialy wazon.
Tak tez Ania wybrala sobie serwetki i motywy a ja wzielam sie do dziela.
Tak sobie mysle, ze zamiast Wielkanocnego koszyczka mozna miec taki unikalny zdobiony metoda decoupage.Bedzie pieknie i wiosennie sie prezentowal ze swieconka.






Pozdrawiam ! :)

26 komentarzy:

  1. Wręcz cudna nowa odsłona bloga, jak coś to okienko z kodem już się nie pokazuje.
    Koszyczek tylko czeka na zapełnienie święconką :)
    Poza tym fajna kolorystyka pracy.
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Dorcia :) ciesze sie , ze podoba Ci sie nowy wytroj bloga.I dziekuje za odpowiedz zwiazana z okienkiem z kodem. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Taki koszyczek na pewno będzie bardzo oryginalny.
    Podobają mi się Twoje wyroby. Ładnie połączone kolory.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za tak mile slowa:) Jestem bardzo wdzieczna.Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Pięknie i kolorowo! Świetne prace - bardzo mi się podoba taka wersja koszyczka wielkanocnego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wiosenny komplet powstaŁ i jak widać metamorfoza bardzo udana.
    Pytasz o wygląd bloga ,to powiem Ci,że nie mam porównania jak było wcześniej ,ale mnie się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Danusiu:) bardzo mnie to cieszy, ze Ci sie podoba dziekuje Ci serdecznie.

      Usuń
  5. Komentarze też dodaje się super, właśnie sprawdziłam nie trzeba nic wpisywać ,żadnych kodów co cieszy nas bardzo :)
    Spokojności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Danusiu za odpowiedz, ciesze sie ze kod zniknal :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo fajne zmiany na blogu, super się czyta, fajnie wszystko poukładne, Recyklingowe prace decou bardzo fajne , takie wiosnne, wesołe i uniwersalne!. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za miłe komentarze u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu, bardzo sie ciesze ze moja praca nie poszla na marne i blog jest wygodny do czytania. Pozdrawiam i przesylam usciski:)

      Usuń
  7. Wspaniałości, zwłaszcza koszyczek mi się podoba. Też myślę o tym, żeby przerobić mój zwykły koszyk na bardziej wiosenny. Dziękuję za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agnieszko :) Ciesze, sie ze Ciebie zainspirowalam. Mozesz korzystac z mojego bloga do woli. Milego przerabiania! Pozdrawiam Ciebie cieplutko

      Usuń
  8. witaj :)
    dziękuje z a wizytę i miłe słowa pozostawione u mnie :))
    piękności tworzysz więc i ja będę tu zglądać :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie :) Dziekuje i bede Ciebie odwiedzac z wielka przyjemnoscia :)

      Usuń
  9. Świetne kolorki na koszyczku i wazonie, ładna kolorystyka, bardzo energetyczna i wesoła:) pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam metamorfozy, przeróbki, upcykling, bo fajnie jest odnowić troszkę coś starego, wyblakłego :) A sąsiadka z pewnością się ucieszyła z przeróbki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszczescie sie spodobalo i juz mi dala kubek do przerobienia ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Szymko, koszyk na święconkę super!!!!! Powiedz proszę, jak w Irlandii spędza się Wielkanoc? Jest tam jakiś "odpowiednik" tego święta? Z tego, co widzę u Ciebie na blogu wnioskuję, że trzymasz się polskich tradycji ale zastanawiam się co w tym czasie robią Irlandczycy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:* Wiesz co Basiu, tak Ci szczerze powiem, ze nigdy sie nie zaglebialam jak dokladnie Irlandczycy spedzaja Wielkanoc. Tutaj mowia Easter i glownie to jedza sniadanie , a potem caly dlugi weekend siedza w pubach i pija guinessa. Chyba jest taka ich juz mentalnosc i tradycja ;) Ja zdecydownie trzymam sie naszych Polskich tradycjii bo sa naprawde piekne i wartosciowe.Wiem , ze Irlandczycy nie maja zwyczaju chodzic na swieconke, ale w moim miescie jest kosciol gdzie sa Polskie msze i tam uczeszczaja Polacy. Takze tak to mniej wiecej wyglada Basiu :)

      Usuń
    2. Dobrze jest mieć trochę "swoich" na obczyźnie:)

      Usuń
    3. Powiem Ci Basiu, ze za bardzo naszym rodakom na obczyznie nie mozna ufac:( ciezko poznac czlowieka ze szczerymi zamiarami. Dlatego jakos sie tylko trzymam Meza i Jego rodziny, ktora rowniez jest w Irl.Moja Mama, Ojciec i Babcia niestety sa w Pl ale staram sie co roku jezdzic do nich wraz z mezem

      Usuń
  12. Piękne, wiosenne prace :) z przyjemnością odwiedziłam Twój blog i zostanę by dłużej podziwiać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Ciebie Natalio, serdecznie Ciebie zapraszam :)

      Usuń
  13. Bardzo piękna praca. Slicznie to wygląda, na pewno koleżance się podobało, a inni jej zazdrościli.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za Wasze każde słowo Kochani :)


* Odwidzięczam się za każdą obserwację :* ( daj znać w komentarzu)